مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

فاز بیخیالی از ششمین چکاپ به بعد

1394/2/22 22:03
نویسنده : مامان الهام
270 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه نوزدهم اردیبهشت برا بار ششم و در واقع معاینه ماه ششم راهی مطب دکتر شدیم البته زودتر حرکت کردیم با مامان و مهدی رفتیم چندجا سرویس تخت و کمد برا مانیاد عزیزم و دیدیم از بین اپادانا,تی تی,بهارنارنج و....فقط از بالسا چوب خوشم اومد اینا تنها نمایندگی های اطراف ما هستن و من دیگه توانایی رفتن به تهران رو ندارم و به همین بالسا قانع شدم بین دو مدلpopo&ponyفعلا مدل ponyپسندیده شد...و قراره این سری که میرم دکتر بریم سفارش بدیم...و البته یه سری خرده ریزای دیگه هم برا مانیاد جون خریدیم و خوشحال رفتم دکتر...این دفعه زود نوبتم شد و دکتر معاینات روتین رو انجام داد و خداروشکر همه چی خوب بود فشارم هم تنظیم شده و مشکلی نیست...فقط مشکل همیشگی و اضافه وزن زیادی سه کیلو تو یه ماه!!!!!!با این همه رعایت کردن اخه چرا؟؟؟؟سوالاز اون روز خیلی ناراحت شدم من از خیلی علایق و خودم و مانیاد زدم اما چه فایده!! تو این چند روز هم هرچی که دوست داشتم خوردم همون روز رفتیم رستوران حوریا چلو ماهیچه خوردم و لذت بردم... اولین روز پاستا و ماکارانی,من عاشق لوبیا پلو و بادمجون پلوام پختم و با سالاد و سس فراوون خوردم و خیلی کیف کردیم هم من هم مانیاد اخه تکوناش خیلی بیشتر شده دیگه باید به پسرم هم انرژی برسه اخه من قرصای ویتامین هم نمیخورم دکترم اجازه نداد ...نمیدونم کار درستی کردم یا نه اما دیگه تصمیم گرفتم از بارداریم لذت ببرم نه اینکه هرروز برنامه ام همین باشه اخه اگه اینطوری ادامه بدم سه به شش کیلو میرسه ولی دیگه به خودم سخت نمیگیرم ...مامانم میگه به خوردن نیست بعضیا تو بارداری اینجوری میشن و فکر کنم واقعا همینه اخه خیلیا رو میشناسم که استراحت مطلق بودن و ده برابر من غذا میخوردن اما خیلی شیک بدون هیچ ورم یا چاقی بیخودی این دوران رو گذروندن منم این مدلی ام دیگه ...ولی اصلا بدهیکل و زشت نشدم خدارو شکر مانیادی یه مامان خوش تیپ دارهمحبت

خدایا کوچولومو حفظ کنم و سالم بهم ببخش...

پسندها (3)

نظرات (8)

سارا
23 اردیبهشت 94 13:55
به سلامتی.مدلی که گفتی خیلی خوشگله. واسه اضافه وزنتم نگران نباش.فقط مراقب باش شوری یا شیرینی زیاد از حد نخوری.فشار یا دیابت خوب نیست. من خودم تو بارداری غذای بیرونمو تقریبا حذف کردم.کم بیرون غذا میخورم.ولی خوب غذا میخورم.از چیزی هم بدم نمیاد.خیلی زود هم گرسنه م میشه.کلا تا الان 3-4 کیلو اضافه کرد.پس حرف مامانتم درسته.بعضی ها اصلن تغییر نمیکنن انگار.نگران نباش مامان گلیوبعد زایمان برمیگردی به حالت اولیت.تازه به قول همسرم چاقی این دوران خیلیی لذت بخشه.
مامان الهام
پاسخ
واقعا نعمتیه که میخوری و چاق نمیشی اره مراعات میکنم خییییلییی ولی چه میشه کرد این نیز بگذردمهم اینه که نینی سالم بیاد تو بغلمون
مریم
26 اردیبهشت 94 23:38
عزیزم مبارک باشه مدلش خیلی قشنگ خوب که رفتی تو فاز بیخیالی ولی سعی کن برنج و ماکارونی .. کم بخوری
مامان الهام
پاسخ
برنج و ...مال همون ٣روز بود بازم مراعات ميكنم فقط در صورتي كه مهماني برم يه كوجولو ميخورم
مامان الی
27 اردیبهشت 94 15:29
عزيزم، سعي كن از بارداريت لذت كامل رو ببري، دعا كن منم هر چي زودتر اين حس هاي قشنك رو تجربه كنم
مامان الهام
پاسخ
ايشالله عزيزم
مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 22:06
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
صبا
31 اردیبهشت 94 2:10
ĸoѕαr
2 خرداد 94 21:51
سلام خاله جونم.اگه میشه کد8 روبه سامانه 1000891010 بفرستید ...ممنون میـــــــــشم.
مامان الی
4 خرداد 94 19:56
دوست جونم كجايي؟ ني ني خوبه؟ خودت خوبي؟ خبري نداريم ازت
مامان الهام
پاسخ
هستيم عزيزمهردو خوبيم خداروشكر
مامان الی
10 خرداد 94 10:28
دوستم بيا از حال و احوالت بنويس، دلمون تنگ شده
مامان الهام
پاسخ
اومدم