مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

سونو + چکاپ دهم

1394/5/19 9:22
نویسنده : مامان الهام
349 بازدید
اشتراک گذاری

هفدهم برای سونو و چکاپ دیگه راهی شدیم مثه همیشه عزيزام مامان مهربون و مهدی همرام بودن چقد ذوق داشتم برای دیدن روی ماه پسرم اولین نفر نوبتم بود با دلشوره عجیبی دراز کشیدم و مثه سونو اول یه کوچولو لباسمو دادم بالا که دکتر گفت کامل بزن بالا این یعنی پسرم خیلی بزرگ شده بود برا دیدن باید به همه جای شکمم میرفت دیگه اون موش کوچولوی 210 گرمی نبود حالا دیگه 2900گرم شده بود دکتر واقعا زیبا برام توضیح میداد به دکتر گفتم یه عکس خوشگل از صورت نینی بهم بده اما پسر ناقلا دو تا دستشو مشت کرده بود و گذاشت جلو چشماش و دکتر هرکار کرد نذاشت صورت مثه ماهشو ببینیم مامان و مهدی هم فقط به مانیتور نگاه میکردن بلکه این شیطون بلا خودشو نشون بده  اما بازم ناکام موندیم اخه مامی میدونی چقد به دکتر گفتم سونو بنویس اما نمینوشت و میگفت نیازی نمیبینم بالاخره ماما برام نوشت اما بازم پسرمو ندیدم میدونم خیلی عجولم ولی چه میشه کرد اما تا 20 روز دیگه زیباترین هدیه الهی رو میبینم و امیدوارم خدا بقیه این روزای باقیمونده رو هم کمکم کنه و زایمان راحتی داشته باشم....بعد سونو رفتم دکتر همه چی خوب بود و نوبت بعدی رو 2شهریور زد که احتمالا اخرین ویزیت قبل بارداری میشه و دفعه بعدیش میرم که با نینی بیام ...

خدای من پسرمو سالم بهم ببخش خدای من حتی از زردی هم میترسم فقط و فقط سالم میخوامش....

پسندها (4)

نظرات (8)

خاله ی نی نی
19 مرداد 94 14:18
خالش دورش بگرده .... دستشو مشت کرد تا نبینینش بعدا سوپرایز بشین... فنچ خالشه دیگه... شیطونک من...
مامان الهام
پاسخ
مثه خالشه سرتق و لجبازبه مامان مهربونش نرفته
مامان الی
19 مرداد 94 18:52
عزيززززم ماشااله شيطونه الهام جون، خدا بهت ببخش عزيزم انشااله كه زير سايه شما و باباي مهربونش بزرگ بشه، دانشگاه بره و هميشه باعث افتخارتون باشه بي صبرانه منتظر ديدن عكسهاي قشنگش هستم
مامان الهام
پاسخ
ایشالله عزیزمبه امید رسیدن خبرای خوب از طرفت الی جون
مامانی سارا و بابا جون رضا
19 مرداد 94 22:55
ووووی ماشالله به اقا مانیاد گل و توپولو
مامان الهام
پاسخ
مرسی سارا جون
مامان فاطمه
19 مرداد 94 23:12
به سلامتی و خوشی. ایشالله زایمان راحتی داشته باشی. روی مانیاد جونو به شادی ببینی
مامان الهام
پاسخ
ایشالله فاطمه جونصدرای خوشگلو ببوس ابدار از طرف من
مامان یکتا
20 مرداد 94 1:50
الههههههی جیگر مانیاد خانو که نذاشته ببینیدش اشکال نداره .. اینطور براتون سورپرایز میمونه دیدی الهام جان ... بلاخره روزای آخرم رسید .. چقدر منتظر این روزا بودی .. نهایت لذتو ببر .. به امیدخدا همچی خوووووب و عااااالی پیش خواهد رفت و گل پسرت بزودی میاد تو بغلت.
مامان الهام
پاسخ
اره بالاخره به اخر راه رسیدیمخیلی روزارو شمردم ایشالله محیا نازتو ببوس از طرف من
پانیذ
21 مرداد 94 1:14
عزیزززززززززززم به سلامتی. دیگه شمارش معکوس شروع شده ها...
مامان مریم
22 مرداد 94 5:59
عزیزم کی بشه عکس خود نی نی را ببینیم
مامان الهام
پاسخ
به زودی
مهسا مامی رها
27 مرداد 94 16:15
چه نازی داره این آقا مانیاد! از همین حالا میخواد نازشو بکشی مامانش ایشاا.. این روزهای آخرم به خوبی و خوشی بگذره و پسری بیاد بغلت الهام جون
مامان الهام
پاسخ
نازدار منه ايشالله