مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان و نی نی

ارام جانم, يك ماهه شد

1394/7/8 22:16
نویسنده : مامان الهام
287 بازدید
اشتراک گذاری

کی گفته که کودک تو اغوش مادرش به ارامش میرسه من تو این یک ماه خلاف این قانون رسیدم این منم که با در اغوش گرفتن مانیادم به ارامش میرسم....

کاش میشد ساعت ها به تماشای کودکی فرزندم بشینم اما این روزها و ماه ها میگذره من با تماشای مرد کوچک دیروزم غرق غرور میشم....

کاش میشد عطر تنت رو برا خودم نگه میداشتم تا لحظه های دلتنگی بوش میکردم فقط ای کاش...

ارام جانم 1ماهه شد

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان الی
9 مهر 94 10:53
اولين ماهگردش مبارك باشه عزيززززم، چشم بزني رو هم داري تدارك جشن تولد يكسالگيشو ميبيني، انشااله به سلامتي و دلخوش باشه گلم
مامان الهام
پاسخ
اره داره خيلي زود ميكذره
مـامـان مـعصومـه
9 مهر 94 15:01
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مهسا مامی رها
10 مهر 94 16:26
این آرامش دو طرفه است خانومی... لحظه ای که مانیادت رو بغل میکنی الهام جون, خوب بهش نگاه کن.., وقتی که بهش شیر میدی.. یه آرامشی تو صورتش میبینی که قابل توصیف نیست.. امیدوارم زندگیت پر از این لحظات ناب باشه
مامان الهام
پاسخ
اره دو طرفه است
مامان یکتا
11 مهر 94 12:38
می بینی چه زود میگذره الهام جان .. این وروجکا حسابی شب و روزمونو یکی کردن و زمان با دور تند در حال گذره. محیای منم فردا 3ماهش پر میشه. وووووووی انگار 3روز گذشته برام. هر روزی که میگذره دلتنگ از دست دادن اون روز میشم. دلم میخواد این روزا رو برا خودم سیو کنم. بوی نی نی رو که دیگه نگووووووو اوایل همش به همسریم میگفتم نمیشه ببریم عطر بوی نی نی مونو بگیریم بعدها از عطرش به خودمون بزنیم ....
مامان الهام
پاسخ
خيلييي زودولي خيليييي مشتاق ماما شنيدن تاتي تاتي كردنشباي باي كردن و .... هستم ولي دوستم ندارم اين روزا به اين زودي تموم شه
مامانی سارا و بابا جون رضا
11 مهر 94 13:40
فداش بشم من.عزیزمممم.سمیرا جون تبریک میگم.همش پیگیر وبلاگت بودم ولی با تبلت میومدم بازدید و هرکار میکردم نمیتونستم نظر بدم.شرمنده
مامان الهام
پاسخ
خدا نكنه خاله جونيعزيزم اشتباها اسم مامان ساميار جوني رو نوشتي
حدیث
11 مهر 94 17:40
چه دنیای قشنگیه مادر شدن الهام جون به زودی وبلاگ درست میکنم برای پسرم ببوس مانیاد جیگرو
مامان الهام
پاسخ
ايشالله نيني تو به سلامتي بغل بكيري منتظر ديدن روي ماهش هستم
مامان مهدیه
19 مهر 94 11:38
سلام عزیزم.از این روزها حسابی استفاده کن واقعا لذت بخشه.اگه دوست داشتی رمز مطالب برام بزن تو وبلاگم
مامان نیلو
26 مهر 94 17:29
سلام دوست خوبم ، اول از همه حال پدربزرگت چطوره ؟ همه چي رو به راهه ؟ بهترن ايشالا ؟؟؟ دوم اينكه اگه امكان داره رمز بده ،‌چون بي صبرانه منتظرم مانياد جونم رو ببينم سوم اسپند دود كن
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نه اصلا خوب نیست متاسفانه
مریم
29 مهر 94 15:58
جدی درست گفتی واقعا این مایم که دلبسته شدیم