مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان و نی نی

ختنه پسرم

1394/7/22 19:44
نویسنده : مامان الهام
4,060 بازدید
اشتراک گذاری

این مدت خیلی فکرم مشغول ختنه بود نمیتونستم این تصمیم بزرگ رو بگیرم و برا من یه مرحله سخت و ازار دهنده بود واقعا نمیتونستم این قضیه ختنه رو هضم کنم تا بالاخره این قدم بزرگ رو برداشتیم تحقیق کردیم تا یه دکتر خوب انتخاب کنیم تا به روش جراحی پسر معصومم رو ختنه کنه انتخابمون هم دکتر سهیل اوصیا فوق تخصص جراحی اورولوژی کودکان بود دکتر سه شنبه بیست ویکم مهر به ما نوبت داد و گفت ساعت 11:30 بابل کلینیک باشید همون بیمارستانی که مانیاد مامان به دنیا اومد...

وقتی رفتیم بیمارستان به جز مانیاد نینی های دیگه هم برا ختنه اومده بودن  همه از اینکه این همه راه برا ختنه رفته بودیم تعجب کردن ولی من برا عزیزم همیشه بهترین ها رو میخوام ...وقتی لباس اتاق عمل رو تن پسرم کردیم دلم داشت پاره میشد پرستار که دختر عمه مهدی جون بود مانیاد رو ازم گرفت تا ببرتش اتاق عمل منم گریه کنان پشت سر پسرم میرفتم و فقط صلوات میفرستادم  چند بار در اتاق عمل رو زدم تا حال مانیاد رو بپرسم پرستار میگفت چرا گریه میکنی ایشالله دامادش کنی بعد نیم ساعت صدای گریه دلبندم رو شنیدم طاقت نیاوردیم من و مامانم پریدیم داخل و مانیاد رو از پرستار گرفتم اونم گفت دقت کن پسر خودته گفتم صداشو میشناسم معلومه پسرمه عزیزم از گریه داشت ضعف میکرد سعی کردم همونجا شیرش بدم که گفتن بریم شیاف بزاریم تا اروم شه موقع شیاف مانیاد گریه های سوزناکی میکرد که تحمل دیدنش تو اون حالت واقعا سخت بود...بهش شیر دادم تا خوابش ببره و نزدیک 2 ساعت بیمارستان نگهمون داشتن تا  مطمین بشن خونریزی نکرده و بعد دادن توضیحات مرخص کردنمون...خدا رو شکر تا الان مانیاد مامان شیر مرد من خوبه و ایشالله که از این به بعد هم بخیر بگذره و پسر معصوم من زود زود خوب شه...

خدایا شکرت............

پسندها (4)

نظرات (11)

الي
22 مهر 94 20:15
عزيزم، مردونگي مانياد جووونم مبارك باشه، ختنه واقعا قسمت سختيه، من كه اصلا طاقتشو ندارم، خيلي سخته، خداروشكر براي مانياد عزيز به سلامتي گذشت، انشااله دانشگاه رفتنش
مامان الهام
پاسخ
ممنونم الی جان
مهسا مامی رها
23 مهر 94 15:16
به سلامتی الهام جون..
مامان الهام
پاسخ
مرسی مامی رها حون
مامان سمیرا
23 مهر 94 22:21
خوب میشه.یه هفته باید مراقب باشی. دکترسامیار گفت پماد ویتامین آ-د رو هم رو سرش و هم دورش بزن(پوستشو بکش). تا نه ماه یا ده ماهگی تا چسبندگی پیدا نکنه.سامیارم بابل کلنیک ختنه کردیم . منم خیلی استرس داشتم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت . هم دکترهادی پور هم اوصیا کارشون خوبه .خیلی بهتر از بیرونه
مامان الهام
پاسخ
اره دکتر مانیاد هم داد گفت تا 1سالگی بزن بعضی از نینی هایی که اومده بودن دکترشون هادی پور بود ببوس سامیار جونی رو
مامان یکتا
24 مهر 94 11:48
مبارکاااااا باش. بسلامتی. به شادی و میمنت. الهی دومادیشششش ولی اشکی شدمااااااا من اصلاً طاقت گریه های سوزناک این وروجکا رو ندارم.
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزمبچلوون حسابی محیا عسلی رو
حدیث
24 مهر 94 16:59
ای جونم مبارکش باشه گل پسرمون آقا شده, منم از این موضوع خیلی میترسم الهام جان, راستی عزیزم رمز رو برام نذاشتین
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم براتون فرستادم نیومد؟چشم یه بار دیگه میفرستم
خاله ی نی نی
24 مهر 94 22:44
خاله بمیره دردش به جونم.... مبارکه پسریمون باشه...
مامان الهام
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم
مریم
29 مهر 94 15:56
عزیزم خدا را شکر به خیر گذشت مبارک باشه ولی می فهمم وقتی می گی تحمل گریه هاش را نداشتم اصلا یاد اور خاطرشم اذیتم میکنه این شالله آخرین درد پسرامون باشه
مامان الهام
پاسخ
ايشالله
مامان الی
8 آبان 94 8:57
سلام الهام جونم، خوبي؟ مانياد عزيز خوبه؟ دلمون براتون تنگ شده، براي مانياد عزيز عكس جديد برامون نميزاري؟
مامان الهام
پاسخ
عزیزمی
مامانی سارا و بابا جون رضا
11 آبان 94 0:57
با كلي تاخيرر،مباركه عزيزدلمم،ايشالله دوماد بشي
مامان نی نی
9 دی 94 19:53
با سلام میشه من هم رمز داشته باشم
aylar
16 دی 94 11:39
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید