مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

سومین چکاپ

1393/11/26 18:39
نویسنده : مامان الهام
227 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه بیست و پنجم بهمن برا چکاپی دوباره راهی مطب دکتر شدیم طبق معمول خیلی شلوغ بعد از کلی انتظار نوبتم شد خانوم دکتر فشارمو اندازه گرفت گفت خوبه تو دلم صلوات فرستادم و دراز کشیدم دکتر سونو کرد خوشگلمو بهم نشون داد همه چی خوب و عالی بود عزیزم ضربان قلبت زیباترین ملودی زندگی منه همیشه بنواز و منو سرمست از حضور قشنگت کن نازنینم بالا و پایین کردن قلبت همه امیدم به زندگی شده بی نهایت دوستت دارم من و پدرت بهترین هدیه روز عشق و از خدای مهربونمون گرفتیم ضربان قلب کوچک و مهربانت عاشقانه ترین هدیه خدا به ما بودمحبت

دیروز قبل از من خانومی که ماه اخرش بود سونو کرده بود وقتی من رفتم رو مانیتور جنینش رو دیدم تو دلم گفتم چرا این شکلیه و اصلا خوشم نیومده بود در صورتی که نوزادی کامل بود اما وقتی نی نی خودم رو دیدم به نظرم زیباترین نینی رو میدیدم نی نی که اصلا کامل نبود وقتی مادر میشی تمام اون خطوط سیاه و سفید برات معنا پیدا میکنه و میشه زیباترین دلبندم بمون که میخوام تا ابد غرق لذت باشم

 برای 5اسفند ازمایش ژنتیک دارم با سونو...به درخواست خودم ازمایش قند هم نوشت برام...

امروز با یه جعبه شیرینی رفتیم و خبر اومدنت رو به مامان بابای مهدی جون گفتیم اونام خیلی خوشحال شدن...

خدایا قلب دلبندم تا ابد با مهربانی بتپد قلبش رو تا ابد به دور از کینه و نفرت نگه دار...

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان الی
28 بهمن 93 10:03
به به ني ني خوشگلمون، مبارك باشه الهام جونم، انشااله كه اين روزا به خوبي بگذره و ني ني زودي بياد بغلت ولي قول بده ني ني دنيا اومد اينجا رو يادت نره و زود به زود بيايي
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزمحتما دوست مهربونم
خاله ی نی نی
29 بهمن 93 15:18
الهی قربون فنچم بشم من انشالا قلبش سال های سال با شادی بتپه و هیچ وقت رنگ غم نبینه و همیشه سایه ی پدر و مادرش بالای سرش باشه
مامان الهام
پاسخ
خدا نكنه خاله جونيانشالله عزيزم
مامان مریم
30 بهمن 93 16:18
عزیییییییییزم مبارک باشه این شالله همیشه قلبش تا ابد با شادی بتپد
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزمانشالله
افسانه
13 اسفند 93 19:39
آخی ! خدار و شکر که همه چیز خوبه عزیزم . حال کنجد جون هم خوبه چه دعای قشنگی کردی . آمین مواظب خودت و نینی جونمون باش
مامان الهام
پاسخ
مرسي