مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مامان و نی نی

سفر سه روزه

1393/11/23 10:48
نویسنده : مامان الهام
354 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم در چه حالی؟من که خیلی نگرانم شنبه نوبته دکتر دارم واسه اون روز لحظه شماری میکنم....یه سفر کاری سه روزه به تهران داشتیم ...از الان به فکر سیسمونی ام یه شب من و مهدی جون رفتیم نی نی سالن روبه روی پارک ساعی اصلا خوشم نیومد جنسای معمولی با قیمتای بالا...با مهدی جون تصمیم گرفتیم اگه شرایطش جور شد بریم دبی برا سیسمونی میخوایم بهترین چیزارو برا نینی خوشگلمون بخریم عزیزم دنیارو برات میخرم عاشقانه دوست دارممحبتیه روز هم خاله جونی و مامان گلم رفتن بهار از خیلی چیزا خوششون اومد اما چون من نبودم و از اونجایی که نمیدونیم نوک طلایی یا نوک سیاه نتونستن چیزی بخرن فقط یه اویز خوشگل خریدن تارا هم اسمشو گذاشته گوش نارنجیچشمک

 

اینم از اولین خرید سیسمونی

پسندها (5)

نظرات (7)

پریسا
23 بهمن 93 11:49
ان شالله خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان سمیرا
23 بهمن 93 21:54
خیلی بامزه س...
آیسان
24 بهمن 93 11:50
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
عاطفه مامان مانیاد
25 بهمن 93 1:51
سلام عزیزم تبریک میگم بارداریتو،انشاالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشیگلم تلفظش مانی یاد هست به معنی به یاد ماندنی و جاویدان
عاطفه مامان مانیاد
25 بهمن 93 1:53
سلام عزیزم تبریک میگم بارداریتو،انشاالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشیگلم تلفظ اسم پسرم مانی یاد هستش،به معنی به یاد ماندنی ،جاویدان
مامان الهام
پاسخ
ممنونم از توضيحت خانومي
مامان الی
26 بهمن 93 13:34
به به چه خوجله، مبارك باشه ني ني
افسانه
13 اسفند 93 19:37
سلام گلم . ایشالله همه چیز خوبه و رو به راه چقدر عروسکه نازه . مبارکش باشه بوسسسسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
بوس بوس