مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

دنیای این روزای من و نی نی جونم

1393/11/16 11:32
نویسنده : مامان الهام
381 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم این روزای من خیلی سخت میگذره نفسم به راحتی نمیاد سخت نفس میکشم احتمالا از الرژیه همیشگیمه ببخش مامانی اگه اذیت میشی... همیشه خسته و کوفته ام کلا غذا درست نمیکنم همیشه زحمت مامان گلم رو زیاد میکنم مهدی جونم که شبا خودش شام درست میکنه و تنهایی میخوره... از هربویی متنفرم اکثر شب ها هم که حالت تهوع ام کاردستم میده سبزمامانی با این حالم غذا هم کم میخورم اما نمیدونم چرا چاق میشم احساس میکنم خیلی تابلو شدم به خاطر احساس چاقی دارم افسردگی میگیرمغمگین هروقت به هیکلم فکر میکنم گریم میگیره گریهاخه چرا اینقد زود چاقیم شروع شد من که خیلی کم میخورم کلا استعداد چاقی داشتم و روز به روز بدتر میشم البته از قبل هم یه کوچولو اضافه وزن داشتم رویای شیرینم وقتی به تو فکر میکنم حالم بهتر میشه الان باید فقط به سلامتی و ارامش تو فکر کنممحبت

پایان نامه هم شری شده هیچ کاری نکردم خیلی نگرانم...غمناکراستی به دلیلی ماشینمون رو فروختیم انشالله بهترشو میخریم ...

 

 

 

همسر مهربونم دو تا تدی ناناز خریده بود که همیشه تو اتاقمون بود حتی بعضی شبا با ما میخوابیدن اونا نمادی از پسرودخترمون بودن اینم گوگولیا که همیشه جاشون بالا تختمون بود...

خدایا نینی تو راهی ما همیشه تاج سرمون بوده مراقبش باش...

پسندها (5)

نظرات (6)

خاله ی نی نی
16 بهمن 93 11:41
قربونش برم چاق میشی چون خواهرزادم توپولو نگران نباش خواهر گلم پایان نامتم تحویل میدی و راحت میشی
مامان الهام
پاسخ
تو که قهر بودی با فنچ دوستی؟دوست دارم خواهر خوشگلم
نی نی نوشت
18 بهمن 93 10:42
سلام عزیز مرسی از اومدنت اگه دوست داشتی همو لینک کنیم با هر نامی دوس داری لینکم کن بگو من با چه اسمی لینکت کنم
مامان الهام
پاسخ
سلام خانومي عزيزم با هر اسمي كه دوست داري لينك كن
مامان الی
19 بهمن 93 11:27
عزيزم نگران چاقي نباش ني ني دنيا بياد برميگردي به سايز قبلي ت، انشااله ني ني سالم و تپلي هم دنيا مياد همه چيز يادت ميره، از اين دوران هر چند سخت ولي شيرينت لذت ببر و براي تمام كسايي كه آرزوي اين دوران شيرين رو دارند دعا من عزيزم، يادت نداره محبت خدا بهت بود برا باباي بچه ي منم دعا كن عقلش بياد سر جاش
مامان الهام
پاسخ
انشالله عزيزم به زودي شكم توام بالا مياد
مریم
20 بهمن 93 14:22
سلام عزیزم منم دقیقا حالت های خودت را دارم عزیزم نگران چاقی نباش اصلا به نظر من مهم نیست بعد به دنیا امدن نینی لاغر میکنی فقط فکر خودت و نی نی باش دختر خالم موقع بارداریش رژیم دوران بارداری گرفت هیکلش خوب موند ولی خیلی بچه ضعیفی داره برای همین میگم نگران نباش
مامان الهام
پاسخ
اميدوارم عزيزمفقط به نيني كه فكر ميكنم اروم ميشم
آیسان ، ترانه
22 بهمن 93 10:55
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ...
افسانه
13 اسفند 93 19:35
سلام گلم . اشکال نداره دیگه نی نی داری دیگه همه مامانا همین مشکله دفرمه شدن هیکلشون رو دارن ایشالله کنجدت سلامت باشه . تدی هات هم خیلی نازن مواظب خودت و نی نی جونمون باش . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس