مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

دومین چکاپ دکتر بعد بارداری

1393/11/4 19:05
نویسنده : مامان الهام
262 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه بیشتر از این طاقت نداشتم دیشب با یه تصمیم یهویی من و بابایی تصمیم گرفتیم بدون نوبت بریم دکتر دیشب اصلا خواب راحتی نداشتم چند بار بلند شدم ساعت 6 دیگه پا شدم نماز خوندم سوره یاسین رو خوندم اماده شدم بابایی مهربونم وقتی از کربلا اومده بود  یه پلاک یاسین که خادم حرم امام حسین بهش داده بود بهم داده بود من امروز برا اولین بار گذاشتمش, صبحانه اماده کردم و بابا جونت رو بیدار کردم خلاصه ساعت 7:30حرکت کردیم یک ساعت بعد رسیدیم اما وقتی رسیدم مطب یخ کردم ساعت کاری دکتر تغییر کرده بود و ساعت 2 می اومد ما هم مجبور شدیم همه جارو بگردیم ساعت 1:30 رفتم مطب دیدم وای چه خبره بیشتر از 30 نفر اونجا نشسته بودن این همه ادم کی اومده بودنتعجب

ساعت3 نوبتم شد انگار قلبم داشت از جاش کنده میشد چشامو بسته بودم خودمو کنترل میکردم که گریه نکنم دکتر بعد سونو گفت ساک و میبینم اما...باید واژینال کنم دیگه طپش قلبم به حدی شد که میشد از پشت لباس هم دید لال شده بودم تنها کاری که کردم پلاک یاسین رو چنگ زدم بعد سونوی واژینال گفت اها اینم قلبش دیگه دنیارو خدا بهم داد فقط تو دلم داشتم از خدا و این همه مهربونیش تشکر میکردم ....کوچولوی مامان ای ناقلا حتما باید سکته ام میدادی بعد خودتو نشون میدادی این و بدون عاشقتم و از ته قلبم دوست دارم ...

امروز به مامانی خوشگلم خاله های مهربونم گفتیم همه دور هم جمع شدیم و شیرینی خوردیم دایی کوچولو هم زنگ زد و به بابای عزیزم گفت که پدربزرگ شده البته دایی و بابام یه بوهایی برده بودنمحبتخاله نینی هم به خاطر خبرخوشش از خاله و مامانی مژدگونی گرفت

ای خدای مهربونم هزاران بار شکرت مراقب هدیه زیبایی که بهم دادی باش....

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان مریم
4 بهمن 93 23:16
سلام عزیزم بلخره طاقت نیاوردی همش دلواپست بودم نکون با این عجله زودتر بری بعد ناراحت بشی همش دعا گو بودم ولی خدا را شکر خیلییییییییی خوشحال شدم مبارک باشه کوچلو هامون با هم قلبشون تشکیل شده مواظب خودت ونینی خیلی باش
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم واقعا خدارو شکر
مامان الی
5 بهمن 93 17:16
عزيزم، قربون قلب كوچلوي ني ني انشاله كه زودتر صداي قلب ني ني خوشگلمون رو بشنويي و زودتر ني ني رو بغل كني عزيزززم
مامان الهام
پاسخ
انشاالله عزيزم
مامان سمیرا
7 بهمن 93 14:33
آدمو از استرس می کشن این فسقلی ها...انشالله جیگرطلا به سلامتی به دنیا بیاد...
مامان الهام
پاسخ
واي امان از اين استرس هامرسي مامان سميرا عزيز
افسانه
7 بهمن 93 15:49
سلام عزیزم . مبارکه . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدارو شکر که همه چیز خوبه . خیلی خوشحال شدم عزیزم ایشالله به سلامتی و دلخوشی بغلت بیاد خیلی مراقب خودت و کنجد باش . بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزكممرسي ماماني مهربون روشا عسل و ببوس
سارا
8 بهمن 93 2:32
خوشحالم كه از نگراني در اومدي،حالا بزار صداي قلبشو بشنوي ،انگار دنيا رو بهت دادن
مامان الهام
پاسخ
انشاالله عزيزم...بيصبرانه منتظر اون روزم
هما
12 بهمن 93 10:56
خداروشكر صداي قلبشو شنيدي خانمي الان هفته چند هستي شما؟آخرين بار كي پري شدي؟
مامان الهام
پاسخ
سلام نه عزيزم كلا ني ني من خيلي سرتق قلبشم با وازينال ديد اين دفعه اي كه رفتم به اميد خدا صداي قلبشم ميشنوم من اخرين بار ١٢ آذر شدم الان تقريبا ٨هفتمه
مامان نی نی
13 بهمن 93 16:00
سلام مبارکه منم تازه مامان شدم یه چند هفته زودتر از شما اگه سوالی داشتی در خدمتم
مامان الهام
پاسخ
سلام مامانيممنونم خانومي
صبا
17 اسفند 93 10:36
وروووووووووووووووووجک ببین چطور دل مامانی رو لرزوندی ایشالا صدای تالاپ و تولوپ قلبشو بشنوی