مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مامان و نی نی

اسم رویایی نینی ما

1393/10/25 18:54
نویسنده : مامان الهام
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کپلک مامانمحبتخوبی خوشگلم مامانی از ذوق زیاد چند روزه به فکر اسم انتخاب کردنم من و خاله جونی هر اسمی که پیدا میکردیم به هم میگفتیم   دوست داشتم اسمت تک باشه و ایرانی اصیل باشه معنی خوبی هم بده بعد انتخاب اسم به بابا جونت میگفتم اونم میگفت خوشم نیومد اولش اینجوری میگفت بعدش میگفت هرچی خودت دوست داری اما دیگه چه فایده غمگینتا اینکه بین این همه اسم بابایی بالاخره لبخند زد و پسندیدآرامدوست داشتم اسمت با اول اسم خودم ست بشه اما نشد با اول اسم بابای مهربونت و اخر اسم من ست شده فرقی نداره مامی مهم اینه که دو نفرمون از اسمت خوشمون بیاد  البته هنوز اول راهیم شاید تغییر کنه اما فعلا اینا انتخاب شد نامدار باشی عزیزم امیدوارم خوشت بیاد...

اگر دختر ناز مامی شدی اسم قشنگت میشهمحبت

             ملورین      به معنی        در بلورین*رویه شفاف * مروارید درون صدف

اگر پسر تپل مامی شدی اسم قشنگت میشهمحبت

             مانیاد          به معنی          به یاد ماندنی*جاویدان 

عزیزم باباجونت میگه الهام چی میشه دوقلو باشه اسمشونو که انتخاب کردیم من اینجوری شدمتعجب

خدایا مراقب نی نی خوشگلم باش اون شده تمام دنیای من مراقبش باش...

پسندها (9)

نظرات (7)

خاله ی نی نی
25 دی 93 19:20
مبارک باشه اسم قشنگشون خب حق با بابای نی نی ذیگه خاله قربونشون بره یعنی میشه دوقلو باشه
مامان الی
25 دی 93 22:44
به به چه اسم هاي قشنگي، انشااله به سلامتي باشه، هنوز وقت دكتر نشده؟ صداي قلب ني ني رو بشنويي؟
مامان الهام
پاسخ
مرسي الي عزيزمانشالله اسم نيني خودتو با عشق انتخاب كني البته تو كه انتخاب كردي بعد امتحانم ميخوام برم جدا از اين شنيدم بهترين و مطمئن ترين زمان ٨ هفتكيه
افسانه
26 دی 93 19:47
سلام عزیزم . چه اسمهای قشنگی انتخاب کردین ! ایشالله نامدار باشه نی نی نازی . به سلامتی گلم . بوسسسسسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم اميدوارم نيني هم از اسمش خوشش بيادروشا ملوس و ببوس
مامان مریم
29 دی 93 1:22
سلام عزیزم چه مامان باسلیقه ای چه اسم های قشنگی این شالله که مبارک فکر کنم الان مشخص شده دو قلو هست یا نه البته اگه سونو رفته باشی اگر نوشته باشه 2ساک حاملگی 2قلو هست مواظب خودت ونی نی نارمون باش
مامان الهام
پاسخ
سلامنه عزيزم هنوز سونو نرفتم بعيد ميدونم دوقلو باشهخيلي ممنونم از تعريفت از اسم و از منانشالله اسم نيني خودتو انتخاب كني
مامان سمیه
30 دی 93 11:37
سلام مامان الهام. تبریک میگم. امیدوارم بهترین دوران حاملگی رو تجربه کنی. خیلی خیلی شیرینه این روزها. من که از وقتی باردار شدم روحیه م عالی شده. همیشه خوشحالم. از خدا میخوام تو هم همینطوری شاد و پر انرژی باشی. من 9 هفتگی برای اولین بار رفتم سونو و صدای قلبش رو هم شنیدم. خیلی لذت بخش بود
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم اره واقعا اين دوران عاليه فقط من استرس دارم براي سونوي قلب
سارا
1 بهمن 93 13:53
ای جونم چه اسمای نازی.ایشالله خوش نام باشه
مامان الهام
پاسخ
مرسي. عزيزم
صبا
13 اسفند 93 11:55
احسنــــــــــــــــــــت به این سلیقه بسیاااااااار زیبا خیلی خوشم اومد.. امیدوارم خوش نام باشه