مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان و نی نی

خانواده مهربون نینی من

1393/10/23 11:25
نویسنده : مامان الهام
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوانه تازه ام خوبی مامان؟من که خوبم خدارو شکر نی نی خوبی هستی و مامانت و اذیت نمیکنی البته خیلی تنبل شدم اینم که تقصیر تو نیست من خودم یه کم تنبل بودم الان قضیه حاد شده خندونکدیروز یه امتحانم رو دادم و بدک نبود حالا جز امتحاناتم کلی پروژه و مقاله دارم که باید با مامانی همکاری کنی که بتونم بگذرونمشون...این از مامان همیشه درگیر و نگرانت...

اگر هزاران بار دست مهربون مامانمو ببوسم کمه یعنی منم مثه مامانم میشم نی نی خوشگلم...بدون که بهترین مامانی دنیارو داری از روزی که فهمیده باردارم دنیارو به پام ریخته جدا از تغذیه مناسب برا من....با اعصاب داغون منم کنار اومده از وقتی که باردار شدم داغون تر از همیشه ام مرسی مامان خوشگل و مهربونممحبت

بابای دوست داشتنی و مهربونم هم هنوز نمیدونه خواستم بعد از اینکه صدای قلب تو شنیدم به پدر گلم بگم...بابای عزیزم خونه ای که شما بابا و مامان نمونه من توشین تا ابد معبد من خواهد بود تا ابد میپرستمتونمحبت

خاله مهربون نینی ما که تکه, عزیز دلم خاله جونت بهت میگه فنچ حالا من و بابات هم بهت میگیم فنچ خاله ناز ما نینی رو کلی ناز میده و شکم منو میبوسه قربونت برم خواهر رویایی من... محبتداداش کوچولوم هم یه بوهایی برده و هی میگه من دوست دارم دایی بشم قربونت برم دایی کوچولومحبت

بابای مهربون نینی که همراه همیشگی من بوده و هست...همسر نمونه من ,دلسوز من بهت قول میدم با دیدن فسقلی بد خلقی این روزای منو فراموش کنی من و نینی دوست داریمبوسمحبت

خاله مهربون حدودا یه سال پیش یه کفش تیتیش برا نینی خریده بود به من نمیداد میگفت تا برام خواهرزاده نیاری بهت نمیدم حالا بهم دادتش منم گذاشتمش رو میز و ساعتها نگاش میکنم مرسی خاله جونیبوس

این روزا خیلی استرس دارم نمیدونم قدیما که از دکتر و سونو خبری نبود چکار میکردن من که روزشماری میکنم تا برم دکتر قلب کوچولو و مهربونتو ببینم تا خیالم راحت شه ای خدا گل نازمو بهم ببخش....

پسندها (6)

نظرات (5)

خاله ی نی نی
23 دی 93 12:02
فدای مهربونیات بشم خواهر گلم دوستون دارم خاله قربون فنچش بره
مامان الهام
پاسخ
نيني خيلي دوست داره خاله جوني
مامان الی
23 دی 93 20:18
عزيزم، انشااله كه سايه ي پدر و مادر مهربونت هميشه بالاي سرتون باشه، خدا ني ني رو حفظ كنه براي شما و باباش، عزيزم از فكرش بيا بيرون استرس برات خوب نيست، صداي قلب ني ني رو هم ميشنوي عزيزكم، راستي من شنيدم اگر فلش ببري ميتوني صداي قلب ني ني رو ضبط كني، يه فكري كن تا بتوني قشنگترين لحظه ي زندگيتو يه جا ثبت كني، ببين اگر دكتر اجازه داد يه مختصر فيلمي بگيري
مامان الهام
پاسخ
ممنونم از راهنمايي خوبت عزيزم حتما اين كارو ميكنم
افسانه
24 دی 93 0:19
سلام مامانی . خوبی ؟ کنجد کوشولو چطوره ؟ چه کفش خوشگلی ! دستش درد نکنه . ایشالله وقتی دنیا اومد تو پای کوچولو خوشگلترم میشه . عزیزم استرس نداشته باش مطمئن باش نی نی نازت صحیح و سلامت توی دل مامانش جا گرفته . ایشالله که بارداری خوبی داشته باشی و نی نی گلتو به سلامتی بغل بگیری . خیلی مراقب خودت و نی نی نازی باش .
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم نی نی هم خوبهمرسی عزیزم از دلداری دادنتمراقبم خاله جون روشا جونو ببوس
مامان مریم
24 دی 93 23:07
سلام عزیزم این شالله همیشه کنار هم خوش باشید عزیزم واقعا وقتی آدم خودش مامان میشه قدر مادرش میفهمه راستی فکر کنم استرس این دوران طبیعی چون منم هم همش نگرانم مواظب خودت و نینی کوچلوت باش
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزم اره واقعا طبيعيه اين استرس تا اخر اين ٩ ماه فكر كنم هر سري موضوعي باشه تا حرص بخوريم تا نينيمونو ببينيم خيالمون راحت شهمراقب نيني باش حسابي
صبا
13 اسفند 93 11:35
سلام دوست عزیزم.. امیدوارم نی نی کوشولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد.. کفشای فنچول خیلی نازه..
مامان الهام
پاسخ
سلام دوست عزيز انشاللهمرسي