مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مامان و نی نی

اولین چکاپ دکتر بعد بارداری

1393/10/16 19:20
نویسنده : مامان الهام
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشمزه من... مامانی, من و باباجونت یکشنبه 14دی رفتیم دکتر مامانم بهم میگفت الان خیلی زوده ولی من خیلی عجله داشم بعد 2ساعت منتظر بودن بالاخره نوبتم شد خانوم دکتر هم گفت زوده و الان چیزی نشون نمیده و این طبیعیه و من کلی نگران شدم گفتم یعنی من باردار نیستم دکتر گفت بارداری عزیزم ولی برا اینکه روند رشدش رو ببینی باید 2هفته دیگه بیای...با این حال کلی سرچ کردم و فهمیدم که نگرانی نداره و باید برا دیدنت صبور باشم ....عزیزم سعی کردم دکتر خوبیو انتخاب کنم تنها موردش اینه که برا رسیدن به مطب 1ساعت توراهیم ولی چاره دیگه ای نداریم  برات بهترین ها رو میخوام عزیزم مهم سلامتیته ....

این مدت درگیر امتحاناتم میشم به عشق تو درس میخونم تا جایزه درس خوندنم دیدن تو و سلامتی تو باشه ...قربونت برم که اینقده ماهی دوست دارم دردونه من....

خدایا نفسمو بهت میسپارم و سلامتیشو ازت میخوام....

پسندها (5)

نظرات (7)

خاله ی نی نی
16 دی 93 21:31
عزیز خواهر فدای تو و احساسات قشنگت بشم! الهی هستی خاله هم سالم و سلامت به دنیا میاد! دوستون دارم
مامان الهام
پاسخ
دوست دارم
مامان الی
17 دی 93 9:10
عزيزم انشااله امتحاناتت رو خوب خوب بدي و زودي بتوني ني ني خوشجل رو ببيني
مامان الهام
پاسخ
انشاالله به مامانش بره كه خوشجل ميشهاعتماد به نفس و داري
الی مامان آراد
17 دی 93 10:41
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 129 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی چون ما دیر شرگت کردیم هنوز رای جمع نگردیم
مامان الهام
پاسخ
حتما خانومي
افسانه
20 دی 93 14:03
سلام مامانی ! خوبی ؟ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه گلم . خیلی خیلی خوشحال شدم . دیدی گفتم دفعه بعد که بیام بهت میگم مامانی ؟ ایشالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و نی نی نازت رو با سلامتی و تندرستی بغلت بگیری عزیزم . خیلی مراقب خودت و کنجد باش . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس راستی من لینکت کردم تا بیشتر بیام بهت سر بزنم .
مامان الهام
پاسخ
مرسییییی عزیزم ممنونم از دعای قشنگتخیلی خوشحالم میکنیچقد شما مهربونید
مامان مریم
21 دی 93 14:35
سلام عزیزم این شاالله امتحانات را خوب خوب بدی و دوران بارداری خوبی داشته باشی عزیزم مراقب خودت کوچلوت خییییییییلی باش
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم توام مراقب نيني خوشگلت باش
مامان الی
22 دی 93 17:16
سلام دوست جونم چطوري؟ چه خبر؟
مامان الهام
پاسخ
من و نيني باهم درس ميخونيمنيني من به دنيا بياد واسه خودش ارشيتكت ماهريه
♥ دنیای دســر ♥
22 دی 93 19:32
تبریک میگم عزیزم (:
مامان الهام
پاسخ
ممنونم