مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان و نی نی

خدایا ممنونم ازت

1393/10/13 19:46
نویسنده : مامان الهام
302 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت به خاطر تمام این لحظات شیرین این احساسات ناب ممنونم...خدایا برای بهترین هدیه زندگی ام ازت ممنونم.. بالاخره تاریخی که منتظرش بودم اومد و خیال نااسوده من اسوده شد با این که بیبی چکای مهربون و ازمایش نشان از خوشبختی من بود اما من بازم استرس داشتم یعنی خدا اینقد من و مورد لطفش قرار داده تنها با اشاره ای عزیزکم و بهم تقدیم کرد خدایا ازت ممنونم خیییلیییییی ممنونم.... نی نی خوشگل من هم مثه اینکه خیلی دوست داشت بیاد پیش مامان وباباش و مارو منتظر نزاشت از توام ممنونم مهربونم...

تو این مدت تا رسیدن تاریخ مورد نظر, من بودم و بی بی چک... از داروخونه های مختلف با مارک های مختلف بی بی چک خریدیم و بعد هربار دو خطه شدن شادی مضاعفی وجودمونو فرا میگرفت مامانی حساس دیگه چه میشه کرد...

اینم مشتی از خروار بی بی چکا .....!!!!!

حالا منم و تو و حس ناب بودنت....

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان الی
14 دی 93 20:04
عزيزدلم انشااله كه زودي ني ني بياد بغلت، براش اسم انتخاب كردي؟
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزمنه هنوز به نظرم سخت ترين كار اسم انتخاب كردن
مامان الی
15 دی 93 19:05
سخت نگير ما هم اسم دختر انتخاب كرديم هم اسم پسر شما هم شروع كن بابا، به معناش بيشتر فكر كن
مامان الهام
پاسخ
فعلا وقت دارم
افسانه
20 دی 93 14:03
خدایا شکرت .
مامانی
21 دی 93 12:03
عزیزم مبارک باشه انشاالله دوران بارداری راحتی داشته باشی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خانومي
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
1 بهمن 93 17:47
سلام الهام جون . خوبی عزیزم ؟ واااااااااااااااااای مبارک باشه نی نی تون . خیلی خوشحال شدم واقعا . ایشاله سالم دنیا بیاد عزیزمم . خیلی مراقب خودت باش گلم ..تبریک میگم
مامان الهام
پاسخ
مرسي خانوميانشالله
صبا
17 اسفند 93 10:26
آرامــــــش چیـــــــست؟ نگاه به خدا و شــکر خدا نگاه به آینده و اعتماد به خدا نگاه به اطراف و جستجوی خدا نگاه به درون و دیدن خدا لحظه هایت سرشار از بوی خــــــــــدا