مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان و نی نی

زیباترین روز زندگی ام

1393/10/8 14:20
نویسنده : مامان الهام
674 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین روز زندگیم امروز بود عزیزم کلمات نمیتونه احساسات امروزمو بیان کنه خودت میای و میفهمی که همه دنیامی.....

عزیزم اشتیاقم به اومدنت اینقدر زیاد بود که  هرروز با بی بی چک امتحان میکردم و تا اینکه امروز یعنی هشتم دی ماه  بالاخره خط دوم خیلی کمرنگ خودشو نشون داد, من تمام تنم میلرزید نمیدونستم باید چکار کنم یه جیغ کشیدم و موضوع رو به بابات گفتم هردومون بیش از انداره خوشحال بودیم مهدی عزیزم بهم گفت اماده شو بریم ازمایشگاه من گفتم خیلی زوده حداقل یه هفته دیگه باید بریم بابا هم گفت ایرادی نداره میریم اگه نشون نداد دوباره میریم منم که از خدا خواسته سریع اماده شدم و رفتیم خانمی که ازمایش میگرفت بعد از پرسیدن چندتا سوال از این همه عجله من تعجب کرده بود ازمایش دادم و گفتن نیم ساعت دیگه اماده میشه ما تو این مدت رفتیم فروشگاه خرید من اصلا تو حال خودم نبودم خیلی استرس داشتم بعد نیم ساعت رفتیم جواب و بگیریم من اصلا حالم خوب نبود بابا رفت جواب بگیره قبلش هم کلی نصیحتم کرد که اگه منفی بود نباید ناراحت بشی...مهدی رفت و با لب خندون برگشت گفت به احتمال نود درصد بارداری فقط چون اوایل بتات کمه بتام 120 بود البته بابات از این چیزا چیزی سر در نمیاره فقط حرفای مسول ازمایشگاه رو برام تکرار کرد...خیلی خوشحال شدم قلبم داشت از جاش کنده میشد انگار دنیارو بهم دادن دنیای من دوست دارم ...من برا اینکه تو باشی به جد یه سید خانومی نذر کرده بودم جالب این بود وقتی داشتیم برمیگشتیم خونه دیدیمش و نذرمونو ادا کردیم...بعد اومدن به خونه اولین کاری که کردم  به مامانم زنگ زدم و بهش گفتم خیلی خوشحال شد به خواهر گلم هم گفتم اونم از خوشحالی فقط جیغ زد... عزیزکم همه منتظر در اغوش کشیدنت هستن اخه تو اولین نوه اونایی...

عزیزم امروز صبح اسمون  شهرمون به عشق تو بارید و بارید خدایا نعمتت را بر ما تمام کردی...

عزیزم خوب بمون و خوب رشد کن تورو به خدای مهربونمون میسپارم و ازش میخوام که نینی من سالم باشه......

 

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان مهربون
8 دی 93 22:36
ماشالا، خدارو شکر، انشالا به سلامتی دنیا بیاد عزیزم برای منم دعا من
مامان الهام
پاسخ
انشالله عزیزمحتما
خاله ی نی نی
9 دی 93 0:07
تبریک میگم خواهر گلم انشالا قدمش خیر باشه خاله به قربونش بره الهی یکی بیاد منو از آسمون هفتم بکشه پایین از ته قلبم عاشقتونم
مامان الهام
پاسخ
دوست دارم خواهر گلم
الي
9 دی 93 9:38
عزيزم خيلي بهت تبريك ميگم، انشااله كه اين دوران رو خيلي خوب سپري كني و ني ني خوشگلت بياد بغلت
مامان الهام
پاسخ
ممنونم از دعاي قشنكتانشالله اين ماه خبر بارداري شما
الي
9 دی 93 19:20
عزيزم خيلي ممنونم از راهنمايت، من دو تا ترم ديگه دارم، اگر ارديبهشت اقدام كنم ترم آخرم ميوفته با زايمان تازه اگر همون ماه اول بشم، ادم نميدونه بار اول ميشه يا نه وگرنه اگر تير اقدام كنم و بشه هفت ماهه هستم كه درسم تموم ميشه من كارشناسي ميخونم، حالا موندم چيكار كنم بايد توكل كنم بخدا
مامان الهام
پاسخ
انشالله كه بهترين ها برات باشه توكلت به خدا باشه
مریم
10 دی 93 13:50
مبارک باشه عزیزم این شالله روزهای شادی را در پیش داشته باشی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان نینی
10 دی 93 19:41
ان شالله به سلامتی نه ماهو طی کنی و نینیتو بغل کنی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزيزم مرسي از دعاي قشنكت
مامان الی
13 دی 93 12:12
چطوري دوستم؟ ني ني خوبه؟
مامان الهام
پاسخ
قربونتعالیه خیلی حس قشنگیه
مامان سمیرا
13 دی 93 14:11
مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
مامان الهام
پاسخ
مرسی سمیرا جونانشاالله
فاطمه مامان صدرا
14 دی 93 18:24
سلام. مبارک باشه عزیزم. قدر این لحظه های ناب رو بدون. ایشاالله به سلامتی بدنیل بیاد.
مامان الهام
پاسخ
سلام مرسي عزيزم ممنونم از دعاي زيباتون
الــنـــازجوون
17 دی 93 11:17
دوست عزیزوجدیدمن خیلی تبریک میگم ایشالا نه ماه بارداری راحتی داشته باشی و نی نی بچسبه به دلت و کلی خوش بگذره عزیزم من هفته ی هشتم هستم تقریبا نزدیکیم
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم انشاالله به سلامتي نينيتو بغل كني
افسانه
20 دی 93 14:04
خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان الهام
پاسخ
خیلی مهربونییی عزیزم