مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مامان و نی نی

وقتی حس میکنی مادر شدی

1393/10/5 11:19
نویسنده : مامان الهام
310 بازدید
اشتراک گذاری

چقد  شیرین حس کنی مادر شدی...یه جایی خوندم *در حقیقت در تمام دوران بارداری,شما دو نفر در همه چیز با هم شریک هستید با هم نفس می کشید , با هم غذا می خورید و  با هم می نوشید *

عزیزم این واقعیت و من دارم به عینه می بینم از وقتی که خواستم بیای هرچی بخوام بخورم قبلش تو نت سرچ میکنم که برات ضرر نداشته باشه  الان که حس میکنم هستی این حساسیت بیشتر شد,مثلا من تو اکثر غذاهام از زعفرون استفاده میکردم اما الان بیخیالش شدم چون شنیدم باعث سقط جنین میشه...من عاشق غذاهای تند هستم فعلا اینم کنسله...جیگرو بگو اینم کنسله...خلاصه این که مهم تویی عزیزم برات بهترین هارو میخوام...خدا رو شکر اینقد مطالعه کردم که میدونم چی برات خوبه و چی بد در حد توانم برات کم نمیزارم...تمام برنامه ریزی هامون قبلش با تو هماهنگ میشه!! ایا برا نی نی خوبه؟؟؟نیومده نیومده کلا همه چیمون شده نی نی...

هر فروشگاهی میرم اول میرم سمت کودک با عشق نگاه میکنم  منتظرم به مادرت افتخار بدی تا دنیارو برات بخرم اخه الان نمیدونم نوک طلایی یا نوک سیاه ؟؟؟؟

دار و ندار من و بابایی همه چیمون تویی حتی منم تویی...دوست دارم جوانه تازه ام...

پسندها (7)

نظرات (2)

صبا
17 اسفند 93 10:31
مادرها اگه منطق داشتن مادر نمیشدند ، نمیشود با منطق انقدر عاشق بود !
مامان الهام
پاسخ
واقعا