مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

سونوی nt

1393/12/12 10:09
نویسنده : مامان الهام
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دلبر من دوشنبه 11اسفند ساعت 6:30صبح حرکت کردیم برای انجام ازمایشات و سونو...ساعت تقریبا نزدیک 8 بود که رسیدیم اول رفتیم ازمایشگاه پارس برا ازمایش قند و تیروئید بعد مرحله اول خونگیری یه لیوان محلول گلوکز دادن خوردم خیلی سخت بود گفتن 1ساعت بعد برا مرحله دوم بیا...بعدش رفتیم ازمایشگاه پاستور برا ازمایش ژنتیک که گفتن حتما باید سونوی ntداشته باشی رفتیم سونوگرافی نژاد قلی که منشی گفت نوبت نداره ما ازش خواهش کردیم چون از راه دور میایم مارو بفرسته اونم قبول کرد دکتر ساعت 9:30 اومد این بین تا دکتر بیاد رفتم مرحله دوم ازمایش قند رو دادم خوبیش این بود که 2تا ازمایشگاه و سونو خیلی نزدیک هم بود  ...خانم منشی لطف کرد منو ساعت 10 فرستاد بعد دراز کشیدن دکتر اومد نینی عزیزمون رو به من و مهدی نشون داد دکتر خیلی با حوصله تمام اعضای بدن چشمای نازت بینی و لبات ,ستون فقرات دست و پاهای کوچولوت رو نشون میداد دستای کوچولو رو برده بودی بالا سرت و پاهات رو جمع کرده بودی... من و بابایی تمام مدت با ذوق به مانیتور نگاه میکردیم و گاهی با لبخند هم و نگاه میکردیم وقتی دکتر صدای تالاپ تلوپ قلب تو برامون گذاشت دیگه انگار دنیارو بهم دادن خیلییییی لذت بخش بود...دکتر بدون اینکه تاریخ اخرین سیکلم رو بپرسه طبق رشد جنین سن بارداریم رو 13هفته و تاریخ زایمان 15 شهریور تخمین زد...دکتر سعی کرد جنسیتتو تشخیص بده اما نتونست چند تا ضربه به شکمم زد اما نشد بفهمیم تو مانیاد مامانی یا ملورین مامان...بعد سونو رفتیم ازمایش ژنتیک دادیم با یه دنیا خوشحالی اومدیم خونه هی میرم سونو رو میبینم و ذوق میکنم تا ابد دوست دارم نینی دوست داشتنی من

پسندها (5)

نظرات (5)

صبا
13 اسفند 93 12:00
عزییییییییییزمممممممممم هنو نیومده عاشق نی نیت شدم نمیدونم چراا
مامان الهام
پاسخ
لطف داري شمالي كيجا
نازیلا
13 اسفند 93 12:36
سلام مامانی مهربون
افسانه
13 اسفند 93 19:42
سلام گلم . خوبی ؟ خدا رو شکر که همه چیز خوب بود ای جونم خدا حفظش کنه . ایشالله به سلامتی و دلخوشی بیاد توی بغلت مواظب خودت و فرشته کوچولو باش
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزمممنونم افسانه جونروشا ملوس و ببوس
مامان مریم
15 اسفند 93 16:08
سلام عزیزممممممم خوبی ؟ خدا را شکر که دیدیش خیلی حس قشنگی این شالله به سلامتی به دنیا بیاد یه دنیا بوووووووووووووس واسه نینی عزیزم و مامان دوستاش تنیش
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزم
مامان یکتا
16 اسفند 93 3:33
سلاااااام مامان الهام عزیز ... مبارکه مبارکه .. انشالله به میمنت و مبارکی ... عزیزم نی نی شما شهریور دنیا میاد دخمل من اواخر تیر .. الهی که هر دوشون و مامانشون در پناه خدا ماهای پیش رو بخوبی و سلامتی پشت سر بذارن. واقعاً سونو دادن با وجود تمام استرسا و نگرانی های خاص خودش پر از لذته .. دیدن کوچولومون خیلی لذت بخشه. من که هر بار اشک شوق تو چشمام حلقه میزنه. خداروشکککککککر
مامان الهام
پاسخ
خدارو شكر عزيزم انشالله به سلامتي زايمان ميكني و دخمل صورتيتيو بغل ميكني حتي فكر بهش مادورو غرق لذت ميكنهمراقب خودت و دخمل طلات باش