مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

اسفند رنگین من

1393/12/19 13:55
نویسنده : مامان الهام
240 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند همیشه برام رنگ و بویی دیگه ایی داشت هفت اسفند تولد من امسال رنگین تر از هرسال بوده من مادر شدم احساس میکردم چقد بزرگ شدم پخته شدم ...مهدی عزیزم ناهار من و خانوادم و به رستوران مورد علاقه ام برد و بعد شام با یه کیک کاکایویی سوپرایزم کرد.. وسطای اسفند اشنایی من و عشقم بوده مهدی همراه خانواده اش پانزده اسفند برا اولین بار اومدن خواستگاری من و جواب نه شنیدنخندونک...اواخر اسفند بیست و سوم هم تولد مامان گلمه بهترین مادر دنیا دوست دارم محبت...

جدا از مناسبت های قشنگ من عاشق خریدای اخر سال هرروز بازار رفتنا و با دست پر خونه اومدن حتی خونه تکونی ام همه اینا لذتی وصف نشدنی برام دارن...امسال تک تک این لحظات یه موجود کوچولوی دوست داشتنی همراه من بود مثل همیشه کمدای خونه رو خودم تمیز کردم  و در حال تمیز کردن با نی نی میحرفیدم  ...برا بقیه تمیز کاری هم قرار خانومی بیاد سری قبل خونه رو مثل برگ گل تمیز کرد برا همین خیالم راحته... امسال خرید مصیبتی بود ...من هر سال عید ناخواسته پانچ قسمتم میشد امسال تصمیم گرفته بودم مانتو بخرم چند ماه پیش یه مانتو خیلی شیک دیدم و برا عید خریدم چون حدس میزدم باردار باشم سایز بزرگتر خریدم اما وقتی چند روز پیش پوشیدم دیدم ای وای من تنگههه و بازم بازار و به دنبال مانتو و بازم خرید یه مانتو جلو باز...امسال خودم سبزه سبز کردم و گلای خوشگل خریدممحبتممنونم خدا جونم......

 خدایا مراقب کوچولوی دوست داشتنی من باش...

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان سمیه
19 اسفند 93 14:31
ان شالله به سلامت این دوران شیرین رو بگذرونی. وقتی تکوناشو حس کنی عشقت بهش هزاران برابر میشه
مامان الهام
پاسخ
انشالله
سارا
21 اسفند 93 2:44
ایشالله روزاتون همیشه رنگی و زیبا باشه همراه با نی نی نازتون
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم
صبا
21 اسفند 93 9:36
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم آرامش، به بیداریشان آسایش، به زندگیشان عافیت، به عشقشان ثبات، به مهرشان وفا به عمرشان عزت ، به رزقشان برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما پیشاپیش عیدت مبارک ایشالله سال دیگه نی نازت تو بغلته عزییییییزمممممم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم صبا جون
مامان مریم
21 اسفند 93 14:32
عزیزم دوست خوبم اول تولدت مبارک آرزو میکنم هر روز سال برات مثل اسفند زیبا باشه یک دنیا بوس واسه دوست خودم
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان سمیرا
23 اسفند 93 23:25
انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان یکتا
12 فروردین 94 23:50
سلام مامان الهامی .. عزیزم عیدت خودت و نی نی مباااااارک. واقعاً آزمایشا استرس زا هستن. هرچند که خدا بزرگه و جوابشون خوب میاد. نگران نباش گلم. غربالگری مرحله اول و دوم رو بدی دیگه خیالت تخت. متأسفانه من قندم پایین تر از حد نرماله. عزیزم انگار حال و هوای عید من و تو خیلی شبیه هم بوده .. مرتب کردن کمدا و حرف زدن با نی نی برعکس من امسال اولین سالی بود که پانچ شامل حالم شد. یه پانچ ساطن سبزآبی و کرمی خوشکککککل. من که عاشق این روزامم .. هر چقدر که 4ماه اول خیلی بهم بد گذشت الان خوبه خوبم خداروشکر. برامون دعا کن. بوووووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزم مطمئن باش اين روزارو به خوبي ميكذروني و محيا ي نازتو بغلت ميكني