مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

نتیجه ازمایش nt+چهارمین چکاپ

1393/12/25 21:31
نویسنده : مامان الهام
291 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامان امروز با استرس زیاد رفتم جواب ازمایش رو گرفتم خانم دکتر معاینه ام کرد فشارم  خوب بود و بازم اون صفحه مانیتور و امید من به زندگی .....جواب ازمایش ژنتیک خوب بود مرحله دومش هم بعد تعطیلات باید برم ازمایش تیرویید و قند ناشتا خوب بود اما قند 1ساعت بعد متاسفانه یه کوچولو بالا بود و خیلی باید مراعات کنم بعد عید دوباره ازمایش قند میدم امیدوارم مشکلی نباشه...

برای 19فروردین نوبت سونوی مرحله دوم غربالگری و ازمایش دارم...24ام هم نوبت دکتر دارممتنظربیصبرانه منتظرم تا اون روز ببینمتمحبت

خدای مهربون من نی نی کوچولورو بهت میسپارم مراقبش باش..

پسندها (4)

نظرات (7)

صبا
26 اسفند 93 11:14
همیشه یادتان باشد که زندگی پیشکشی است برای شادمانی و خوب زیستن، لبخند زیباترین آرایش هر فرد است و مثبت اندیشی کلید خوشبختی. زندگی کوتاه تر از آن است که خود را بخاطر مسائل بی ارزش دچار استرس کنید. از همه لحظه های عمرتان لذت ببرید، کمتر قضاوت کنید و بیشتر بپذیرید و مادامی که به کسی آسیب نمی رسانید همانگونه که دوست دارید زندگی کنید و اهمیت ندهید که دیگران درباره شما چگونه فکر می کنند و چه می گویند.
خاله ی نی نی
26 اسفند 93 11:16
انشالا که همیشه خوش باشی خواهر عزیزتر از جونم
آجـی امیر محمــــــد
5 فروردین 94 23:36
به ما سر بزن خوشحال میشم راستی وبت عالیه
مامان سمیرا
8 فروردین 94 13:03
عیدتون مبارک
مامان الهام
پاسخ
عيد شما هم مبارك
صبا
12 فروردین 94 15:54
به منم رمز میدی؟
مامان مریم
16 فروردین 94 22:27
سلام مامان مهربون دوست عزیزم عیدت مبارک دلم کلی برات تنگ شده بود منم رمز میخوام
مامان الهام
پاسخ
سلام عزيزمعيد شما و دوردونه هم مبارك
مامان الی
17 فروردین 94 18:43
سلام عزيزم، چطوري؟ ني ني خوشگل ما چطوره؟ انشااله كه سالي پر از شادي و بركت داشته باشي گلم ، ممنونم كه به يادم بودي عزيزم، ميگم رمزي مينويسي؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
سلام خانوميني ني هم خوبه