مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

بزرگ مردای من روزتون مبارک

1394/2/13 1:24
نویسنده : مامان الهام
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوازدهم اردیبهشت امسال روز مرد بود روزی که من مردای بزرگی و کنار خودم داشتم اول از همه این روزو به مهدی عزیزم تبریک میگم اولین سال پدر شدنت مبارکمحبتو همینطور مرد کوچکی که امسال  روز مرد پنج ماه تو دلم بود تبریک میگم, مرد من دوست دارم...من و مهدی به مناسبت اولین سال مرد بودن دلبندمون یه خرسی  براش خریدیم....

همینطور پدر نازنینم که با دیدنش اشک تو چشمام جاری میشه روزت مبارک...هیچگاه نمیتونم محبت خالصانه پدر و مادرم فرشته های دوست داشتنی رو جبران کنم...دوستون دارممحبت

دوست داریم مانیادی دوست داشتنی...

پسندها (4)

نظرات (5)

پانیذ
13 اردیبهشت 94 17:05
امیدوارم مانیاد خوشگلت سال دیگه روز مرد، صحیح و سالم در حال بازی با این خرسی خوش تیپ باشه عزیزم.
مامان الهام
پاسخ
ايشالله عزيزم
مامانی سارا و بابا جون رضا
13 اردیبهشت 94 23:37
بزرگ مرد کوچولو روزت مبارک.البته با تاخیر
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم
صبا
14 اردیبهشت 94 16:58
آخوووودااااااا این پسله مرد منـــــــــــــــــــه..
خاله ی نی نی
15 اردیبهشت 94 20:01
خاله ی به فدای این مرد کوچولو روزش مبارک عشق من عروسک خوشملش مبارک من به فداش بشم
مامان الهام
پاسخ
خدا نكنه خاله جونيييدوستتتت دارم عزيزم
مامان ندا
17 اردیبهشت 94 20:05
ای جانم ایشالله زودتر بزرگ بشی و بزرگ مرد ایران بشی واسه خانوادت