مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

خرید سیسمونی

1394/2/3 21:22
نویسنده : مامان الهام
421 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه بیست و هشتم مهدی جون برای یه سفرکاری راهی تهران میشد من و مامان عزیزم هم تصمیم گرفتیم قبل از گرم شدن هوا و سنگین شدن من بریم سیسمونی بخریم اینجوری شد که راهی شدیم یکشنبه من و خاله و مامانی رفتیم یه نگاهی به سیسمونی بهار انداختیم و من یه چیزایی کلی انتخاب کردم و فردای همون روز همگی یعنی من و خاله و مامانی با تارا و مامان گلم رفتیم بهار و اکثر خریدارو کردیم و من واقعا شرمنده مامانم شدم مثه همیشه سنگ تمام گذاشت و بهترینارو خریدخجالت....اخر وقت مهدی جون هم بهمون پیوست و تو خرید کالسکه کمکمون کرد اخه واقعا انتخاب سختی بود من تقریبا از دو مدل maxi cosi & concord خوشم اومده بود من همیشه تعریف maxi cosi  رو شنیده بودم وقتی رفتیم دیدیم تقریبا همه مدلاش سه چرخ بود که من سه چرخ دوست ندارم  و مدلی که من انتخاب کردم سنگین بود(17 کیلو)حملش و گذاشتنش تو صندوق ماشین برام سخت میشد  مامانم هم اصلا خوشش نیومد و میگفت شبیه فرغونه!!! توهین نمیکنم به سلیقه کسی اینم نظری بود که مامانم داد و با نظری که مهدی جون داد (مهدی میگفت به نظر نشیمنگاش کوچیکه انگاری جای نینی تنگه)همون  concordالمانی رو خریدیم که به نظرم شیکتر و سبکتر(11کیلو بود) میومد و البته هزینه خریدش هم بیشتر شد مرسی مامانی مهربون ...فردای همون روز دوباره من و مامانم رفتیم و یه سری خرده ریزای باقیمونده رو خریدیم اما هنوز خیلی چیزا مونده و باید از همین جا بخریم اصلی ترین خرید و البته سخت ترین انتخاب سرویس تخت و کمد که چندجا دیدم ومتاسفانه به دلم نمیشینه من دنبال یه کار ساده و شیک و سفیدرنگم از این سرویسای رنگی رنگی که طرح گاو و گوسفندو.... روشه اصلا خوشم نمیادمتفکرمامان عزیزم و پدر زحمت کشم مطمئنم که نمیتونم هیچوقت زحماتی که برام کشیدین رو جبران کنم فقط میتونم بگم خیلی دوستون دارم و میپرستمتون...محبت

مانیاد مامان این و بدون که تو لایق بهترینایی و ما دنیارو اماده میکنیم تا تو افتخار بدی و بیای دنیارو رنگین کنی دوست دارم دلبند زیباروی منبوس

خدایا مراقب مانیاد ما باش و سالم به اغوشم بسپار خدایا قول میدم امانت دار خوبی از این هدیه الهی  باشم.....

پسندها (4)

نظرات (6)

سارا
5 اردیبهشت 94 2:12
مبارکهههه.خیلییی لذت بخشه خرید واسه نی نی کوچولو.خیلییییی
مامان الهام
پاسخ
مرسی مامان بنیتا جوناره خیییییلی حتی برا من از خرید لباس عروس هم لذت بخش تره
صبا
5 اردیبهشت 94 20:04
ای جووووونم عزییییزم مبااارکه..الهام جونم زود تر عکسای سیسمونی رو بذااار..واااای دلم داره میره واسش
مامان الهام
پاسخ
مرسی صباجونهنوز کامل نشده ولی سعی میکنم عکس لباساشو تا اینجا بزارم
مامان یکتا
7 اردیبهشت 94 22:01
مبارکااااا باشه مامان الهامی. نیمه ی راه رو اومدید بسلامتی. تبریک میگم. ان شاء الله ادامه ی راه رو هم به سلامتی طی می کنید. خرید برای نی نی مثل خرید جهیزیه خیلی لذت بخشه.. حتی بیشتر از اون ... منم این روزا مشغول خریدم. اینقد ذوق داااااره.
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم,اره واقعا غرق لذت ميكنهخريداي شما هم مباركهمحيا جون به سلامتي استفاده كنه ازشون
مامان سمیرا
9 اردیبهشت 94 20:35
عزیزم مبارک باشه... عکس وسایل پسری مونو بذار ببینیم
مامان الهام
پاسخ
مرسي سميرا جون وقت كنم حتما ميزارم
مریم
10 اردیبهشت 94 0:41
مامان الهام مبارک این شالله به سلامتی استفاده بشه لذت بخش ترین قسمت بارداری خرید واسه نینی خیلی قشنگ
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مريم جون
ĸoѕαr
11 اردیبهشت 94 11:08
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..