مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

نیمه راه گذشت

1394/2/2 22:15
نویسنده : مامان الهام
305 بازدید
اشتراک گذاری

من و مانیاد عزیزم نیمه راه رو باهم گذروندیم امروز بیست هفته رویایی با هم بودنمان گذشت چه روزهای شیرینی بود زمان هایی که حتی اشک هم برام زیبا بود چون در تمام لحظات خواهان بودن دلبندم بودم و چه زیبا گذشت از خدای مهربونم میخوام نیمه دوم راه هم به سلامتی بگذره و کودکی که در بطن من داره زندگی میکنه رو اغوش بگیرم...

جمعه بیست و هفتم من و مهدی جون رفتیم شهرکتاب و یه سری کتاب برا نینی خریدیم تا براش بخونم , بازم  میخریم تا تنوع داشته باشه لالایی های پسرم... بعد خرید کتاب رفتیم بیمارستان تا صدای قلب مانیادو بشنوم و لذت ببرم اخخخخخ که چه حالی میده شنیدن زیباترین ملودی دنیای منمحبت یه عکس از اولین کتاباش میزارم تا یادگاری بمونه برا مانیادم..

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله ی نی نی
2 اردیبهشت 94 22:56
الهی آمین...! نی نی کوچولو گل پسره با خنده هاش دل میبره!!!!!! خاله فدای دلبریاش
مامان الهام
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممانیادی خیییلییییی دوست داره
مریم
10 اردیبهشت 94 0:48
راستی الهام جون جنین تکرار را دوست داره سعی کن 1 کتاب را بیشتر براش بخونی تا تعداد چند تا کتاب
مامان الهام
پاسخ
نميدونستمولي واسه مامان نيني تكراري ميشه