مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

چکاپ هشتم

1394/4/21 9:29
نویسنده : مامان الهام
306 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی بیستم تیر برای بار هشتم و معاینه ماه هشتم راهی مطب دکتر شدیم خواهر و برادر گلم هم باهامون اومدن.. ساعت 5 نوبت داشتم ولی اینقد شلوغ بود که باورکردنی نبود ساعت 7 نوبتم شد داشتم هلاک میشدم....بالاخره مثه همیشه معاینات روتین انجام شد 1 کیلو اضافه کرده بودم فشارم خوب بود دکتر با لبخند بهم گفت کمتر از دو ماه مونده منم کلی خوشحال محبتبعدش سونو کرد گفت همه چی خوبه و  پسرمو نشونم داد ولی زیاد واضح نبود با کلی عشق رفته بودم اما بازم دکتر سونو ننوشت و گفت نیازی نیست چند بار گفتم سونو نرم گفت نیازی نمیبینم شاید دو هفته دیگه بنویسم برات...با خودم کنار اومدم که دیدن روی ماه پسرم سوپرایزی میشه برام و باید تا روز تولدش دندون رو جیگر بزارم...وقتی اومدم به المیرا جونم گفتم سونو ننوشت اونم ناراحت شد اخه اونم به خاطر دیدن مانیاد این همه راه اومده بود اول وسوسه شدیم که خود سر بریم اما گفتیم بیخیال و حتما صلاح دکتر بوده ....نوبت بعدی دکتر دو هفته دیگه پنجم مرداد...

بعدش رفتیم نمایندگی بالسا سرویس پسرم رو سفارش دادیم و قرار شد حداکثر تا ده روز دیگه بهمون تحویل بدن...اینم از سرویسش به امید خوابای خوب و شیرین تو تختتمحبت

پسندها (5)

نظرات (12)

همراه رایانه
21 تیر 94 12:17
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان فاطمه
21 تیر 94 12:22
خیلی خوشگله. مبارک مانیاد جونی
مامان الهام
پاسخ
مرسي فاطمه جون
مامان نیکو
21 تیر 94 20:45
چه سرویس قشنگی مبارک ِ گل پسر باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم به وبلاگ دخترم سرزدی من مقیم استامبول ام و تمام خرید های نی نی رو از اونجا کردم نمیدونم براتون مقدور باشه که یه سر بزنید اینجا به هرحال من آدرس چند تا فروشگاه رو که سیسمونی رو خریدم بهت معرفی می کنم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم حدس میزدم اما گفتم شاید از این خرید اینترنتیا باشه
مامان نیکو
21 تیر 94 20:53
یه سری از لباس هارو از تو خیابان فاتح یه شعبه (lc walkiki) هست از اونجا خریدم .چند طبقه هست که یه طبقه اش مخصوص کودکه . یه سری هم از اولویوم خرید کردم البته برند و مارک برایم مطرح نبود صرفا جنس ترک اصل برام مهم بودن. مرتر هم (MERTER) برای لباس بچه خیلی خوبه .. مارک بیشتر لباس های آرنیکا D&G و gucci هستن
مامان الهام
پاسخ
عزیزم من پارسال اومدم استانبول برا خودم ازlc walkiki خیلی خرید کردم اتفاقا لباس بچه هاش خیلی زیبا بود...اولویوم هم رفتم اما مرتر عمده بود و نتونستیم خرید کنیماگه خدا بخواد اینبار با نینی میام و براش خرید میکنممرسی از توضیحاتت
مامان نیکو
21 تیر 94 20:55
راستی گلم اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده که لینکتون کنم و شاهد به دنیا اومدن پسملی نازت باشم
مهسا مامی رها
22 تیر 94 21:37
مبارکه الهام جوون..منم عاشق تخت و کمد رنگ سفیدم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهسا جون
مامانی سارا و بابا جون رضا
23 تیر 94 4:16
اخیی چه سرویس خوشگلی.برازنده اقا مانیاد گله.بوووس واسه مامان و نی نی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم سارا جون
مامان الی
23 تیر 94 17:36
خيلي قشنگه عزيزم مبارك باشه به سلامتي استفاده كنيد بابا اونورا تشريف بياريد خوشحال ميشيم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم الي جون
همراه رایانه
23 تیر 94 18:44
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مریم
24 تیر 94 2:15
مبارک عزیزم خیلی قشنگ
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان یکتا
29 تیر 94 2:17
سلام مامان الهامی عزیزم.. عید فطرت مبارک باشه گلم. الهی که با مانیادخان خوش و خرم باشید .. من نبودم مامان الهای کلی زحمت کشید و کلی خریدای گوگولی و خوشکل انجام داده. خیلی خیلی مبارک باشه. واقعاً لذت بردم از دیدنشون و نوشته های پراحساس قشنگت .. فدای تو و دلت فرشته ایت .. بذار دنیا بیاد دیوونه میشی از عشق نوزدات .. مثل حال این روزای منننننن
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزممنم از همين حالا ميتونم احساسات تورو درك كنم
پانیذ
5 مرداد 94 2:30
الهام جونی مبارکش باشه. ان شاالله روز های شیرینی رو توی اتاقش سپری کنه. خیلی خیلی خوشگله . تا دیدن روی ماه پسرت هم که دیگه چیزی نمونده.
مامان الهام
پاسخ
مرسی پانیذ جاناره شمارش معکوس شروع شده