مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان و نی نی

من و این روزهای رویایی + چکاپ نهم

1394/5/5 23:43
نویسنده : مامان الهام
261 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حال و هوای خاصی دارم اخه حداکثر 35 روز دیگه مانیاد مامان به دنیا میاد و مامان و باباشو یه دنیا خوشحال میکنه...سی ام تیر دقیقا روزی که سالگرد عقد من و مهدی بود و تو همون ساعاتی که اتلیه برا عکاسی عقدمون بودیم داشتیم با همون عکاس عکسای بارداری رو میگرفتیم اینطوری اون روز رو خاطره انگیزتر کردیم دوست داشتم عکسام کنار دریا باشه اما بخاطر طوفان دریا گل الود شده بود برا همین عکاسامونو تو یه باغ فوق العاده خوشگل گرفتیم...اول تیر سرویس خواب پسرمو اووردن و فرداش من و مامان و المیراجون  و خاله اتاق مانیاد و تا حدودی چیدیم مهدی جون هم برا دو روز تهران بود و موقعی که اتاقو میچیدیم نبود دیشب نیمه های شب میرسید و من قبل از خواب در اتاق مانیاد رو  قفل کرده بودم که اگه مهدی اومد و من خوابم نره ببینه مهدی تا رسید رفت سمت اتاق پسرش و با در بسته روبه رو شد منم دلم نیومد بیدار شدم و درو وا کردم تا ببینه و کلی ذوق کنه خیلی خوشحال شد و من خوشحال ترمحبتاین روزها رویایی ترین روزای من و مهدی جونه و ما هر لحظه شیفته تر از قبلیم هم نسبت به نینی هم خودمونمحبت

نوبت 2هفته بعد معاینه ماه هشتم من و مانیاد امروز بود  امروز وحشتناک تر و شلوغ تر از همیشه بود خیلی خسته شده بودم دکتر هم خیلی خسته بود اخه نمیفهمم دلیل این همه شلوغی چیه شاید اگه برگردم به عقب دیگه پیش این دکتر نمیرم امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشم که این روزا یادم بره...دکترسونو کرد و گفت همه چی خوبه...دلیل همه دردام از نظر دکتر طبیعی بود و گفتم میخوام سزارین بشم اونم تاریخ زایمان سزارین رو هشتم یا دهم شهریور گفت...حرفی از سونو نزد و من از ماما خواستم که برام بنویسه اونم لطف کرد و بالاخره برام نوشت ... برا هفدهم این ماه پیش دکتر نژاد قلی نوبت سونو گرفتم که بعد سونو برم پیش دکتر...

خدای مهربونم پسر نازمو فقط و فقط سالم بهم ببخش...

 

پسندها (3)

نظرات (8)

همراه رایانه
6 مرداد 94 10:30
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان فاطمه
6 مرداد 94 13:26
ما منتظر دیدن روی ماه مانیاد جون هستیم اتاق جدید مانیاد جونی مبارک
مامان الهام
پاسخ
مرسي مامان فاطمه مهربون
مامان الی
7 مرداد 94 8:36
عزيززم چقدر نوشته هات آرامش داره وقتي ميخونم خيلي حس خوبي بهم دست ميده واقعا لذت ميبرم، انشااله كه زايمان خوب و راحتي داشته باشي و به سلامتي و دلخوش گل پسرت رو بغل كني، راستي اتاق ني ني مبارك باشه، از اتاقش عكس نميذاري؟
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري الي جونحتما ميزارم تو اولين فرصت
مامان سمیرا
7 مرداد 94 16:04
انشااالله به سلامتی به دنیا بیاد پسری نانازی . پیش کی میری دکتر؟
مامان الهام
پاسخ
مرسي سميرا جوندكتر زينال زاده خيليييي شلوغه مطبشاوايل در اين حد نبود يكي از اشناهامونو هفته قبل سزارين كرد اون روز ١٥تا سزاريني داشت
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 17:46
ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
پانیذ
9 مرداد 94 1:05
عزیز دلم منتظر روزی هستم که بیای و خبر زایمانت رو بدی و عکسای مانیاد خوشگل رو بذاری...
مامان الهام
پاسخ
ايشالله منم منتظر اون روزم
مامانی سارا و بابا جون رضا
10 مرداد 94 1:05
انتظار شیرین و دوست داشتنی.انتظار دیدن ثمره عشقمون.حال این روزا قابل وصف نیست.امیدوارم روزای اخر هم به خوبی طی بشه.مننظر عکسای گل پسری هستیم.بوووس
مامان الهام
پاسخ
همينطور برا شما عزيزم
مهسا مامی رها
11 مرداد 94 12:11
چه زود میگذره این روزها و شاید واسه شما دیر.. ولی روزهای قشنگی و شاید تکرار نشدنی الهام جون . مبارکه اتاقش خانومی.. ایشاا.. مانیاد جونی به سلامتی بیاد و ببینه چه جوری با اونهمه عشق, مامانش اتاق خوشکلی واسش درست کرده.. یه گنده هم واسه پسری
مامان الهام
پاسخ
واقعا واسه من دير ميكذرهمرسي عزيزم واقعا همينه لحظه لحظه اي كه تو اتاقشم و دارم مرتب ميكنم لبريز از عشقم