مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان و نی نی

این روزهای انتظار من

1393/10/1 11:50
نویسنده : مامان الهام
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبند من...این روزای من بدون تو چه دیر می گذره!!!قسم بخورم که لحظه لحظه این روزا بیادتم دروغ نیست ...یکشنبه این هفته یعنی سی اذر رحلت حضرت رسول و امام حسن بود  من از مدت ها قبل نذر کرده بودم به خاطر نی نی تو این شب نذری بپزم چون من دانشگاه بودم  مامان گلم زحمت کشید شله زرد پخت خیلی عالی و خوشمزه شد شب موقع اذان مغرب همراه خانواده به یه امام زاده ای که تقریبا نزدیک شهرمونه رفتیم... اونجا یه بغضی گلومو گرفته بود از ته قلبم برات دعا کردم که باشی برای وجودت برای سلامتیت دعا کردم ...خیلی دوست دارم مامانی

روز یکشنبه همراه بابا و خانواده اش رفتیم ویلای بابا مهدی یکی از کوه های اطراف شهرمون جدا از سرمای زیاد اونجا خوش گذشت

من و بابای گلت اونجا نموندیم اومدیم تا شب یلدارو با مامان و بابای مهربونم باشیم عزیزم یلدات مبارک...اولین یلدایی که انشاالله تو هستی و من به نیت تو خوشگلم فال حافظ گرفتم چه فال قشنگی ....

دارم  عجب زنقش خیالش که چون نرفت                    ازدیده ام که دم به دمش کار شست و شوست

بی گفت و گوی زلف تودل را همی کشد                        با زلف دلکش تو که را روی گفتگو  ست

عمری است تا زلف تو بویی شنیده ام                        زان بوی در مشام دل من هنوز بوست

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

خاله ی نی نی
1 دی 93 12:11
عزیزدلم انشالا که نی نی خوشگلت الان تو دلته... دوستون دارم...
مامان الهام
پاسخ
انشاللهمنم دوست دارم
آنا
1 دی 93 13:53
15 دی تاریخ پریمه .....ایشاالله نی نی بیاد تو دلت
مامان الهام
پاسخ
انشاالله عزیزم
افسون
1 دی 93 16:23
سلام عزیزم . خوبی ؟ ایشالله که نی نی داری و دفعه بعد که میام پیغام برات بذارم می گم : سلام مامانی . خوبی ؟ به امید خبرهای خوش
مامان الهام
پاسخ
انشالله عزیزمبه امیدخدا
مامان سمیرا
1 دی 93 18:32
ما هم منتظر خبر خوشتیم.... ایشالله که به زودی خبرشو بدی
مامان الهام
پاسخ
انشاالله عزیزم...مرسی
مامان مبینا
2 دی 93 19:58
ایشالله زود زود مامان شی عزیزم امیییییییییییییییییییییییین
مامان الهام
پاسخ
امییین
صبا
17 اسفند 93 10:22
عزیـــــــــزممممم ایشالله سال دیگه ی هندونه ی خوشمزه تو بغلتون باشه و براتون دلبری کنه من تازه وبتونو خوندم ولی دوست دارم برای تموم پست ها نظر بذارم بت گفتم من که نیومده عاشق نی نیت شدم..میخوام همراهتون باشم درتمام لحظه ها لحظه های ناب مادریت مامانی با احسااااس.. به اسم دلبند الهام لینکت کردم
مامان الهام
پاسخ
انشااللهلطف داري خانومي