مانياد منمانياد من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان و نی نی

انتظار

1393/9/28 18:52
نویسنده : مامان الهام
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی تو راهی من...عزیزم اومدم یه کم از احساسات این روزام برات بگم..همش نگرانم همش استرس دارم...این دل اشوبه لعنتی داره منو میکشه...به خودم میگم اگه نشه چی؟؟؟اخه عزیزم هروقت کسی بهم میگفت نی نی بیار من بهشون میگفتم درس دارم نمیشه اونام بهم میگفتن فکر کردی هروقت اراده کردی بارداری!!!!

کلی تو نت سرچ کردم دیدم خیلیا چندین ماهه که منتظرن....عزیزم تو که میدونی من چقدر دوست دارم تحمل ندارم که زیادی منتظرت باشم پس منتظرم نزار...اینم میدونم که این استرس اصلا خوب نیست میتونه تاثیر بد بزاره ولی چه کنم که دست خودم نیست ...با اینکه این ماه اولین ماه برنامه ریزی شده و جدی ما بود ولی نمیدونم چمه؟؟؟اصلا اگه مامانت حرص نخوره باید تعجب کنی...

حالا بریم تو فاز مثبت...امروز جمعه بود من و بابای خوبت دل و زدیم به طبیعت زیبا...کل مسیر همه فکرم تو بودی قربونت برم که توام تو این طبیعت و هوای پاک رشد می کنی منم از این بابت خیلی خوشحالم...

 

 

اینم از عکسای امروز...روزای اخر پاییز خیلی قشنگه...

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان سمیرا
28 آذر 93 21:44
ایشالله هرچی زودتر بیاد عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم می دونی من کیم ؟؟همونی که تو پست دخترخاله های حسود در مورد دکترای بابل ازت پرسیدم ...خوشحالم که از اشنایی باهات
خاله ی نی نی
28 آذر 93 22:10
نگران نباش خواهر گلم من مطمعنم عزیز خاله زود زود میاد فدای هردوتون بشم من
مامان الهام
پاسخ
انشاالله...خدا نکنه عزبزم...خدا کنه نی نی من مثه خواهر گلم مهربون و خوشگل باشه
افسون
29 آذر 93 1:03
سلام گلم . نگران نباش عزیزم . فرشته کوچولوی شما هم توی بهشت منتظره تا بیاد تو دل مامانش . مطمئن باش . به امید خبرهای خوش .
مامان الهام
پاسخ
مرسی امیدوارم این طوری باشه
صبا
17 اسفند 93 10:17
واااااااااای الهام جونم شما هم اهل شمالین؟ شمال و شمالی رو عشـــــــــــــــــقه